Tatueringar



Sedan Mayo tatuerade Anthony i somras har jag velat tatuera mig. Very badly. Sedan att folk i min klass har sprungit iväg och tatuerat sig lite här och var gör inte saken bättre precis.
Från början var jag inne på att tatuera in "the Gaslight Anthem" på min högra handled, och Happy Berry-loggan på andra. Första vill jag fortfarande tatuera, men Happy Berry har jag gett upp. Det känns inte så Hannah längre. Utan istället vill jag, tack vare Anthony, tatuera in Big bens urtavla, precis som han ha. *pekar uppåt* Men istället i vänstra handleden. Och häromdagen insåg jag hur coolt det skulle vara om den fick rosta sönder också, med kugghjul som ramlade ut och upp mot armen. Jag vill. Okej?
Så, då återstår bara... Två problem. Självklart, pengar. Och det faktum att jag är vettskrämd för att det ska göra ont. Jag är en mes, jag vet! Sedan vill jag vänta med Gaslight-tatueringen. Just in case. För, det skulle ju bli lite jobbigt om jag slutade tycka om dem helt plötsligt, eller hur? Sedan att jag konstant lyssnat på dem de senaste månaderna, utan att tröttna det minsta är väl en bedrift i sig. Men vi får se!

Nu borde jag nog egentligen ta och ge mig av till skolan. Oj, verkligen! I alla fall om jag ska hinna sy något! Hejsan hoppsan nu blev det bråttom, hej då!

Kommentarer
Postat av: Mayo-chan

Kom Hannah så går vi och tatuerar oss nu~!! Jag vill tatueeeeeeerraaaaa miggggg~ 8D

2009-11-23 @ 12:05:09
Postat av: Hannah

...O.O Sluta fresta mig!! Jag har inte rååååd. DDD:

2009-11-23 @ 12:11:03
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/
Postat av: Emma

Som du skrev är det nog bra att du väntar med Gaslight tatueringen, du kan ju hinna ändra dig _

Jag ska ringa och flytta fram min egen tid som jag har i december, eftersom jag känner att för det första är det helt fel månad att tatuera sig i, och så har annat dykt upp, jag behöver mer tid att tänka över det jag ska tatuera, så det är bara bra med en månads extra betänketid.

2009-11-23 @ 12:23:11
URL: http://mizerableunmei.blogg.se/
Postat av: Hannah

Precis :3

Låter smart, lite jobbigt att stå där utan att veta hur det ska se ut sedan liksom...

2009-11-23 @ 12:26:20
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0