Finfina skor



Ni vet när man har ett par skor hemma som är sådär galet fina? Men som man inte använder för att de är obekväma? Ungefär som skorna på bilden, trodde jag. Uppenbarligen har mina klackvanor förbättrats sedan jag sist använde skorna, och nu jävlar ska de användas! Har haft de sedan förra sommaren eller något, men inte använt de mer än när jag gick från posten, med skorna på mig, för att testa. Sedan dess har jag inte vågat.
De var ett riktigt kap för övrigt, begagnade Vivienne Westwood för 700:-, frakten inkluderad. Synd att det inte blivit av att de använts. Kanske kan behöva en omsulning i framtiden, men än så länge duger de.

Åh vad fina de är...

Kommentarer
Postat av: eggnog

Åhåhåhåhåå~ ze schteeekk! :D

2010-04-23 @ 17:15:25
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Hoho, oja~ <3

2010-04-23 @ 20:33:34
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0