Marypladder



Igår passade jag på att ta ett snabbt foto av Mary i fönstret, hon är så galet fin. Men lite nya klänningar och ett par skor skulle ju inte vara helt fel. Och rätt ögon... Hur kan det ta så lång tid för mig att köpa rätt ögon egentligen? Kanske för att det är så svårt att bestämma sig? Från början hade jag tänkt ha chokladbruna typ, men nu lutar det mer åt isblå, det passar hennes personlighet mer. Vad tycker ni?
(och jag kanske ska publicera hennes bakgrundshistoria i bloggen?)

Jag har för övrigt en liten hemlighet på G, men det är hemligt, så det får ni inte veta än. Men en lite ledtråd kanske ni kan få ikväll?

Kommentarer
Postat av: BELLA

personligen är jag jätte jobbig och tycker gröna like mörk mörk gröna eller en blandning av grönt och något

2010-04-14 @ 21:02:46
URL: http://bellosse.blogspot.com
Postat av: Hannah/Anrkistbävern

Grejen är att typ... ALLA mina dockor har gröna ögon? Så det blir lite too much!

2010-04-14 @ 23:17:11
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0