Kick-ass!



Okej, seriöst. Tror det här är första gången någonsin jag har läst en riktigt bra amerikansk serie. (inte för att jag har läst så många...) Tydligen är det en filmatisering på G, såg en bild på IMDB och kollade upp det. Slutade med att jag laddade ner skiten. Och gissa, sista tidningen saknas? Uschuschusch, hittar den inte i sverige heller! Jag vill ha hela skiten, nu! Tydligen släpps den i en samlad utgåva i mars-hallelujah? Jaja, det är väl bara att vänta. Filmen ser jag fram emot i alla fall! (men nu kanske man ska sova, ska ju för en gångs skull upp tidigt imorgon...)

Kommentarer
Postat av: Helena på Fotostafetten

Hej!



Fotostafetten startade ju häromdagen och du kom med i lag 2. Det har gått snabbt fram och deltagarna innan dig på listan har bloggat sina inlägg fortare än jag förväntat, så jag har knappt hunnit med att meddela att du är med i laget innan en hel drös redan gjort sina sträckor, men det är du i alla fall :)



Så här fungerar Fotostafetten:

* Blogga din triss på det tema du får av personen före dig.

* Hitta på ett nytt tema till nästa person på listan.

* I ditt stafettinlägg ska du skriva vilket tema du ger till nästa person, länka till denna, samt länka till Fotostafetten.

* Skriv en kommentar hos personen efter dig och berätta vilket tema du ger henne/honom. Det är så du skickar stafettpinnen vidare.

* Du har två dagar på dig att fullfölja din sträcka av stafetten.



Hela listan över stafettlaget finns i bloggen och där uppdaterar jag hela tiden när någon har gjort sin stafettsträcka. Så när du är klar är det bra om du lämnar en kommentar så att jag vet att stafettpinnen vandrat vidare. Jag kommer också att lägga upp en av bilderna från din triss där, men säg till om du inte tycker det är okej så låter jag bli.



Välkommen till Fotostafetten och lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0