400 gram choklad senare

Igår kom Isak förbi på middag och ungefär såhär såg det ut då.


För det första så låg det en stor hög med iPhones på matbordet. Och då hade inte ens pappa kommit hem för att komplettera vår lilla nördhög.


Sedan gjorde vi (jag) vit tryffeltårta. Isak satsade stenhårt på att slicka skålarna. Och slicka sig om munnen som ni ser. (och han kommer döda mig för den bilden)


Och alltså. Ja. Jag tror inte att det går att beskriva hur god den här tårtan var med ord. Låt mig säga såhär... Den innehåller 400 gram choklad. (förutom den som jag och Isak råkade äta på vägen) Det var helt galet i alla fall. Det var så gott att vi började skratta när vi åt den? Alla runt bordet tog en tugga, dog av chock och sedan började alla skratta. Det var helt galet. Och ja, hela det övre lagret är vit choklad-tryffel.

Kommentarer
Postat av: Hachi

Vill ha tårtan... sob

2010-03-19 @ 11:35:10
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Det är typ bara en fjärdedel kvar, det suger. D: Men den fjärdedelen är MIIIN! >8D

2010-03-19 @ 11:49:36
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/
Postat av: Anonym

Recept vore nice! :D

2010-03-19 @ 15:49:20
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Fixat!

2010-03-19 @ 16:32:53
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0