Första beställningen!



Ja, idag kom första beställningen in till Rimfrost. Jag kan inte säga annat än... FAN VAD GLAD JAG ÄR! Jag har verkligen oroat mig över huruvida vi skulle få något sålt eller inte, men nu har vi åtminstone sålt ett plagg, och det känns genast bättre.
Det var visserligen en bekant som köpte, men hon skrev om det på sin bilddagbok, och tydligen är det många fler som hon kände som också har funderat på att köpa. Det är väl bara att hålla tummarna antar jag!
Önska mig lycka till?

Länk till hemsidan: www.saganomrimfrost.se

Kommentarer
Postat av: .

Okej, jag kärade ner mig i skorna på bilden istället. x'D

2010-03-18 @ 17:21:47
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Haha, illa! Men de är riktigt fina, eller hur?

2010-03-18 @ 22:48:41
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0