Inaktivitet och en galen 40-årsmiddag

Jag har ju varit galet inaktiv den senaste tiden. Skamligt! Men det har hänt mycket den senaste tiden, minst sagt. Cosplay, projektarbete och slutvisning, och lite annat också. Galet mycket i alla fall. Och på tisdag blir det London, vilket visserligen är trevligt, men hur ska jag ha tid?
Och nu har jag fått världens otrevligaste huvudvärk också, förmodligen till följd av min spända nacke, som förmodligen orsakats av alla sömnad och stress. Hallelujah!

Men men, man ska inte klaga. Det löser sig till slut ändå! Och igår var min farbror och hans fru Felicia över för att utnyttja hennes födelsedagspresent, en fancyschmancy middag vi skulle fixa.

Jag tog några bilder på 3/5 rätter. Mums.







Ni kanske förstår hur gott det här var? Mums.

Men men, jag återkommer förhoppningsvis senare idag, kanske med lite bilder på Anthony eller något annat trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0