Vårsol



Idag gick jag och Christoffer runt i stan i vårsolen. Jag blir så barnsligt glad av det! Hela kroppen bara spritter av vädret. Jag hoppas verkligen att det håller sig, inte för att det är så troligt... Men hoppas kan man alltid göra!

Och bilden ovan är cerkligen ett exempel på hur mycket man kan göra i lightroom... Ni skulle ha sett hur den såg ut innan. Fy fan!

Jag har ett starkt behov av ett vidvinkelobjektiv förresten. Någon med tips på ett bra? Till en Canon Eos 450D, och det bör ju helst inte vara det allra dyraste. Pengar brukar ju tyvärr vara en bristvara...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte försöka spara till (önska i studentpresent) Tokina 12-24mm. Det är en av de mest prisvärda vidvinkelzoomarna :D

2010-03-15 @ 19:55:21
Postat av: Lisa

det där var från mig o:

2010-03-15 @ 19:55:45
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Prisvärt men dyyyyrt... Alltså, åh vad jag hatar objektiv..

2010-03-15 @ 20:37:52
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0