Det där paketet ja.

Det var ju det där andra paketet ja, som jag glömt att lägga upp bilder på tack vare alldeles för mycket läsning.





Ja, min Soom Breccia kom i onsdags. Som ni ser är det inte mycket hon har än. Men peruk och ögon är påväg, och snart får hon face up också! (alltså sminkningen i ansiktet) Jag måste bara få tag på Linn så jag kan släppa av huvudet på henne.
Fler bilder får ni inte se än, men de kommer när hon är klar. Lovar!

Har jag nämnt att jag älskar paket på posten? Förmdoligen... Men det kan sägas flera gånger, jag älskar paket på posten!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag googla lite på nätet efter sådana dockor som du håller på med och hittade din blogg. Min dotter vill ha en men det verkar vara rena djungeln och jag fattar inget - verkar mest vara superdyrt. Har du förslag på tillförlitliga hemsidor där jag kan beställa samt som inte är alltför dyra. Önskar dig en trevlig helg! Anna

2011-04-07 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0