Nejmen så fantastiskt!



Igår så glömde jag ju att uppdatera senare på kvällen som jag hade tänkt. (jag skyller på true blood)

I vilket fall som helst är jag imponerad. Ser ni mitt hår? Det är lockat! (ja, i rufsiga lockar då, det var meningen) Jag är själv imponerad i alla fall. Såhär långt hår har jag inte haft på nästan tre år tror jag. Lockat håret har jag inte kunnat göra i alla fall. (okej, lite grann, men inte sådär)
Jag har dessutom börjat komma förbi det allra jobbigaste stadiet när man ska växa ut håret. Vi får se hur det går, men långt hår hade ju varit lite spännande! Har inte haft längre än såhär sedan... 2003 tror jag. Det är länge sedan!


Sedan var det det där andra paketet då? De flesta känner nog till det redan. I alla fall ni som är inne något på bjd.nu. Jaja, det får bli senare, nu ska jag fortsätta läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0