Pakethämtardagen!

Ja, det har ju varit lite mycket på senaste tiden, så ni får ursäkta min inaktivitet!

I vilket fall som helst så har det varit en galen pakethämtardag idag! Eller, jag har varit på posten två gånger. Och vi börjar med det minst intressanta paketet, eller hur? Och den vidrigaste bilden på länge. Jag tog den mest för att visa upp Mary:s nya kläder för en kompis.

Vad tycker ni? Jag älskar dem i alla fall! $20 kostade dem, $23 med frakt. Köpt från ATsuri på den of angels. Duktig som fan!




(och nej, jag har inte orkat byta tillbaka från ögat jag testade för några inlägg sedan)

Kommentarer
Postat av: Hachi

Den är ju helt fabulous! :DDD

2010-05-28 @ 15:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0